Förlåt men jag har nog några fjärilar i magen

ja förlåt för att jag tjatar, men jag tror att deär någon som har några fjärilar i magen. För vad fan har fotboll med livet att göra när det pirrar i magen varje sekund, och det blir bara värre så fort jag tänker på en viss person. Lyssnar på en mysig låt som heter på rosa moln, mm det kan lätt bli så när man jag kan ju inte erkänna vad jag är än eller hur? Ingen som har listat ut det va? haha. "på rosa moln svävar jag omkring å jag njuter av alla vackra ting"  Ibland leker livet helt enkelt, alla kan väl leva utan fotbollen eller hur?

Kommentarer
Postat av: elin

JIPPIE!!!! Jag har lyckas med mitt uppdrag. haha. Eller vi kan väl säga att du har lyssnat på dig själv=)
Jag är glad att du är så glad!

2007-11-27 @ 11:40:40
Postat av: Sarah

HURRA HURRA HURRA! Grattis på ännu en av dina "Gladdagar" :D

2007-11-27 @ 11:51:44
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0