Fotboll

Det är nästan så att et pirrar i magen, men bara nästan. Jag har inte känt på en boll på 14 veckor och jag är minst sagt OTRÄNAD. Sen har jag inte träffat alla i laget på jätte länge, och nu är halva laget nytt, kul att höra hur det kommer att bli. Det kommer att bli kul, jobbigt men kul. Ifs vet jag inte hur mycket jag kommer kunna göra, om inte Anders är där kan jag inte göra något alls.

Jag har skickat in loggboken nu, och lite mer info om prjektarbete så Nina får lite koll på mig. Sen har jag även gjort mer på själva arbetet men det är låååångt kvar innan jag börjar se något slut kan jag lova. Men va fan, livet går väl ut på att kämpa och ta för sig utmaningar.

Så här ser jag ut nu (otränad)



Så här vill jag se ut snart! (tränad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0