Fotboll

Snart börjar fotbollen, själv en lördags kväll. Ja jag kommer sitta här hemma helt själv och kolla på fotboll. Men jag kanske inte ska klaga, jag har valt det själv. Men jag kan inte sluta tänka på dig, på hur underbart bra jag mår när jag är med dig. Natten och morgonen är det bästa som har hänt mig den senaste tiden. Att ligga i dina armar, ligga på ditt bröst och känna ditt hjärta slå. Det är helt underbart, känna din värme mot min nakna hud. Jag önskar jag kunde få somna och vakna så varje dag, varje dag, varje dag resten av mitt liv.

Jag kan inte sluta tänka på hur mycket jag vill vara med dig. Kan inte sluta tänka på vad som kan hända ikväll/natt, på krogen kan allt hända precis allt. Jag vet att det borde vara rätt åt mig om det händer något, om det blir som jag abolut inte vill. Men jag har äntligen kommit fram till vad jag vill, jag har sammlat mina känslor och jag känner mig säkrare på mig själv. Och det ska jag tacka tjejerna för, kanske behövde jag höra precis det Elin sa till mig. Jag sätter krav på mig själv som igentligen inte finns, jag pressar mig själv helt i onödan, Och Elin fick min att inse att jag inte har något att vara rädd för. Jag är rädd, rädd för att släppa in någon, vissa mig sårbar och bli sårad. Räddsla är en sjukdom, något man måste jobba med för att få bort, man ska inte vara rädd det finns inge anledning.

Jag vill ha det, de känslan det där att slås för, jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0