God morgon

Jag har ännu ett litet problem med mitt projektarbete, nu helt plötsligt går det inte att komma in på min mejl. Eller jag har inte kommit in sen i lördags, jag fattar inget tror någon har något emot mig eller så är det någon som tycker mitt arbet är så dåligt att de förvanar mig att jag inte borde lämna in det haha.

Hur som helst ställde jag klockan på 07,00 för att ge mig själv en chans att hinna skriva klart mitt arbete innan jag ska till skolan. Men efter som jag inte har någon mejl och inga fler papper hemma så har jag lite problem. Jag skickade över det på pappas igår men jag har glömt bort lösenordet så jag kommer inte in och kan hämta det eller kunna skicka det nya jag skriver nu. Ja som sagt allt kan ju inte alltid gå på räls eller hur? Dessutom har vi inget usb minne, och den enda mp3 vi har nu för tiden vägrar ta emot textdokument, vad fjoligt.

Jag åker med 09,10 bussen till skolan så jag har inte så jätte lång tid på mig ändå, men jag ska vara snabb:)

Tycker om dig dejt!

image36
Bjönar (första kvällen vi träffades, Madde är fotograf!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Stackare! Gud vad det ska krånglar för dig :/

2007-11-19 @ 07:26:50
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Soldat

Oh vilken snygg kille!

2007-11-19 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0