Godmorgon!

Jag tog beslutet igår om att hoppa av matte kursen så nu sitter jag här med sovmorgon. Känns jätte skumt, jätte stor skillnad att få sova till 08,00 istället för att gå upp 06,30. Det känns än så länge som om jag gjorde rätt iaf, nu ska jag bara gå till syno och ta bort kursen med. Kan ju vara en fördel annars börjar de nog undra.

Dagen ser rätt skön ut, kommer till skolan och har en kort religion lektion sen är det lunch och arbetspass från 12,15-15,50 och då får vi förhoppningsvis åka hem och jobba. Jag tar bilen till skolan dag så jag kan komma hem '
riktigt tidigt! Har en hel del att göra hemma så skulle vara toppen skönt om jag fick komma hem i tid.


Godmorgon

Börjar ångra mitt nya bild system haha, det var en väldigt ful bild måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0