Ingen träning

Det är ingen träning idag, de ska spela träningsmatch mot Gustafs i Säter. Lite tråkigt måste jag säga, men nu har jag mer tid att plugga iaf. Jag middade tränigen idag, jag är så sjukt besviken på mig själv för det. Jag har verkligen längtat och sett fram emot den i en vecka nu. Jag hoppas målvaktstränaren är där i morgon så jag får lite träning då. Jag har fått ont handleden idag, men det går nog över snart. Kanske har blivit lite för mycket hårda skott utan handskar.

Jag ska försöka läsa igenom mitt projektarbete nu innan mamma kommer hem, ändra på lite saker som ser/låter konstigt. Sen ska jag börja skriva ihop diskussion delen, se vad det kan bli utav den. Nina skulle kolla på arbetet tills i morgon så får jag ta tag i det lite mer då när jag fått hennes åsikter. Kanske lite förändrningar och så, måste iaf börja bygga in källorna så jag blir av med det, de kommer ta en hel del tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0