Jag vet inte varför

Jag vet inte varför jag gråter, varför tårarna rinder, jag kan inte få de att sluta. 1½ år, jag kommer inte ha fotbollen på 1½ år. Men ärligt hur står påverkar har sporten på livet igentligen? Är det verkligen allt? Varför känns det som om jag har förlorat allt? En stor del av mig, något som betyde något.

Bjönar jag måste verkligen tacka dig, tack för allt du gör och säger. Skulle de inte vara för dig just nu skulle jag ha grävt ner mig i sängen och vägrat gå upp på några dagar. Jag skulle ha slutat äta helt och hoppas på ett bättre liv. Jag går fortfarande till skolan, jag går på träningarna även om jag skulle vilja dö istället. Du är en ängel  på jorden, min hjälte.

Kommentarer
Postat av: madde

Malin du kommer klara det här! finns här för dig!

2007-11-29 @ 09:18:20
Postat av: Lina

Malin, allt löser sig på något sätt. Vi ska fixa detta tillsammas! Kärlek

2007-11-29 @ 10:47:54
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0