Linköping

Ja jag har fått en utbildningskatalog från Linköping idag, har säkert alla andra fått med. Har kollat en hel del i den nu, finns ju lite som verkar vara intressant faktist. Och jag har hört att det ska vara en väldigt mysig stad med. Nu är det ju så att man inte bara kan tänka på sig själv längre, iaf inte om man vill leva med någon. Jag har inte bestämt mig för något särskild stad ja vill flytta till så jag är öppen för förslag. Som det känns nu, skulle jag absolut kunna anpassa mig för att få flytta med dig. Men som sagt det är långt kvar tills jag ska utbilda mig och mycket hinner hända på den tiden. Vi kanske hiner bi tillsammans;P

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också fått dem, men inte varit lika duktig som du att läsa igenom den. Jag tror även att Lindköping är en trevlig stad. Ses i morgon =)

2007-11-20 @ 20:17:33
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0