Lite bättre

Måste erkänna att jag mår lite bättre nu än tidigare, febern har börjat gått ner. Lite feber har jag än men det är bättre, ifs brukar det väl vara så mitt på dagen och bli sämre mot kvällen men jag ser det posetivt. Halsen är också lite bättre, kan prata en aning bättre nu med. Förskylningen är däremot inte ett dugg bättre, men det kommer det med ska ni se, lite jobbigt att inte kunna andas men va fan, man har väl stöt på värre bekymer i livet?;P

Nu är det dags för lite mer värktableter och lite sömn tror jag, och när jag vaknar kommer jag må toppen;P Förresten så fick jag SMS av sötast för att tag sen, då var det 24 timmar och 20 min tills han muckar nu är det 23 timmar och 40 min;P Jag längtar som en galning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0