Måndag - ledig och IKEA

Idag har vi studiedag även imorgon! Det känns helt underbart skönt måste jag säga, jag borde plugg dygnet runt ungefär men just nu är jag på humör för att roa mig! Jag och mamma ska börja fixa i ordning oss för att ta bilen till IKEA, vi har börjat skrivit upp lite saker vi önskas hitta så vi har lite koll. Sist jag och mamma var på IKEA kollade folk på oss som om vi vore dumma i huvudet. Vi hittade några söta glas brukar som, vi kom på att vi kunde ha lite godis och sånt i de. Vi bestämmde oss för att köpa två stycken, men mamma kom på att e såg ju olika ut, den ena ståg rakt upp och de andrea på sidan. Jag började as garva och sa åt mamma att man kunde ställa de åt vilket håll som helst. Hon började kolla lite undrande på bruken innan hon med brast i asgarv. Där låg vi nästan på golvet, höll oss för magen och garvade åt ett par glas bukar. Se vad roligt man kan ha på IKEA haha, jag älskar mamma, mer än något annat. Allt hon har gjort för mig och allt vi gör tillsammans, utan mamma skulle livet vara tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sweet! Mor är bra :)

2007-11-26 @ 16:43:10
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0