Min soldat

Min soldat kommer hem snart, den 30 november är den stora dagen, den stora dagen då min soldat muckar. Den dagen han kanske kan bli min igen! Livet kommer troligtviss se ganska anorlunda ut, iaf för honom. Aldrig med åka ner till lumpen och vara borta hela veckorna istället börja jobba och tjärna pengar. vara med vänner, spela fotboll och så småning om leta på en utbildning han vill gå. Ja en hel del förändrningar kommer det säkerligen att bli. Och inte bara för honom, jag hoppas verkligen att jag kommer få vara en del av hans nya liv, att jag kommer få dela allt det nya med honom. Om det blir så, då kommer jag få vara med min sötis varje dag om jag skulle vilja. Jag träffa honom mitt i veckan om jag skulle vilja, åka hem till honom när jag känner mig ensam eller ledsen. Jag kommer finnas där för honom, självklart kommer ja ha mitt eget liv, träningar och skolan går alltid före men jag vill dela allt med honom. Jag vill att han ska vara en del av mitt liv, och jag vill vara en del av hans!

image37

Kommentarer
Postat av: Lina

Naaooww Sweet =)

2007-11-22 @ 19:50:54
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0