Morgon träning.

Kom till skolan idag för ännu ett träningspass, pratade med målvaktstränaren om mitt knä. Han förklarade allt från operation till följder efter det. Han är jätte snäll verkligen, han tog upp för och nackdelar med hela. Om det var någon ide att forsätta och hur jag skulle göra för att komma tillbaka. Motivation, ja det var det jag skulle hitta, hur gör man det?

Nej men min framtid just nu kommer se ungefär ut såhär, vänta några veckor på operation, sen själva operationen och 1½ år uppbyggnad och träning för att kunna komma tillbaka. Så förhoppningsviss är jag tillbaka på planen 2009. Visst känns det motiverande?

Han skulle fixa fram ett träningsprogram åt mig, det kommer kännas bättre att gå till träningarna då och lättare att få något gjort. Jag kommer bryta ihop många gånger på vägen det vet jag väldigt väl om, men som han sa det är 1 år av kanske 11 år så nog är det värt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bryt ihop och kom igen- det är en idrottares melodi:D

2007-11-28 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0