Nu är jag ren

Nu har jag tvättat och tvättat mig igen. Jag säg ut som om jag inte sovit eller tvättat mig på 3 år men nu är jag tillbaka till nästan normalt. Jag började med att tandborta mina tänder, sen gick jag vidare till ansiktet. först vanlig ansiktstvätt - pealing - ansiktsmask - vanlig ansiktstvätt. Och ja de behövdes, även håret och kroppen fick bli rengjord. Nu har jag gett kroppen fukt och blåst mitt hår tort. Tänk vilken skillnad det kan göra, känner mig till och med ren nu:D

Jag ska ut och ta en lit promenad snart tror jag, de kan behövas. Har 2½ kg att gå ner, det går inte så bra för mig haha. Men jag är på g snart, så vänta ni bara snart har jag min kära kropp i form igen:D Det ser iaf ut som om det är skönt väder ute och jag tänker ta reda på om det är det:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0