Nytt hopp.

Nu har de sista tjejerna dragit hem. Tack för igår tjejer, jätte trevligt att vi kunde träffas utan värsta planeningen haha. Jag hade det mysigt och jag hoppas ni hade det. Tänkt vad lite mat, godis och sköna vänner kan ställa till med, en trevlig kväll.

Imorgon börjar skolan och första lektionen är matte. Jag hatar matte just nu, jag är ångest för att gå till den där jävla skolan. Men det är kul, jätte roligt eller hur? Resten av skolan är ju helt okej, vi lär oss något nytt varje dag. trevliga människor och en hel del skratt och klagande;P Jag trivs med att gå i skolan och då kan man fråga sig om det är värt att läsa en matte kurs jag itne behöver läsa och må skit för det? Jag ska försöka ta tag i det här, iaf försöka.

Idag är det träning:) Första träningen på 14 veckor och 14 veckor det är lång tid. Jag längtar som en gris, men tror inte jag kan göra något ändå, det fins ju inte så mycket plats inomhus. Men ska försöka få min gamla tränare att träna mig privat även om jag inte tillhör klubben längre. Jag hoppas verkligen att han vill det, han är jätte duktigt och det skulle ge mig så otroligt mycket och vi ska inte snacka om hur mycket det skulle betyda för mig! Jag hoppas jag vill och jag ska:)


Jag ska bli lika cool som han!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv malin, det var supermysigt OCH din säng är skön ;)

2007-11-04 @ 15:49:35
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Och jag ner om ursäkt, i både min och Linas vägnar, om ursäkt för att vitog upp hela sängen ^^

2007-11-04 @ 20:28:49
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0