Ortopeden

Nu har jag ringt till ortopediska huset, hon jag pratade med var erkligen jätte trevlig och det känns ju alltid bra. Alla papper och allt hade kommit fram, och om det blir en magnetrönken skulle det kunna ta några veckan innan jag får en tid. Troligtviss kommer det även bli i Stockholm, de visste om att falun hade långa väntetider just nu. Så jag kommer väl få åka ner någon gång till. Hon var jätte snäll och förklarade hur jag skulle ta mig dit, vilken tunnelbana och hur lång tid det ungefär tar och så. Jätte snällt verkligen, så nu har jag skrivit ner vägbeskrivningen, kommer nog gå toppen tror jag.

Skolan har väl gått bra idag, vi har inte gjort sälskilt mycket så jag ska väl inte klaga. Måste börja med projektarbetet snart så jag blir klar med det där någon gång.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer att hitta utan problem Wikberg =)

2007-11-16 @ 18:52:38
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0