Överraskning

Den 30:onde November smäller det, min sötaste kommer hem, hem för alltid. Iaf från dumma lumpen och det ska firas kan jag lova, allt vi har missat ska tas igen på en enda kväll;) Jag har kommit längre på mina planer, och Lina Nilsson är en orsak till det. Tack för hjälpen gumsan! Vi är ganska duktiga på att shoppa i stockhom! Men Vi får inte avslöja vad det är, Bjönar läser nämnligen min blogg och han får inte veta något okej? Jag skulle kunna lägga ut en skis på kvällen om det inte vore för att han läste allt;P

Jag ser iaf fram emot det, jag ser verkligen fram emot det. Måste bara nämna en till sak, han frågade min en sak, om jag skulle bli arg på han sa en sak på fredag. Mm jag lovar jag skulle bli arg men jag älskar det, att bara veta att han tänker tanken att han funderar på saken och vill säga det till mig! Jag är nog den lyckligaste i världen, jag har ju nästan dig :D

     image40    image38
Ni måste ju erkänna att tjejer har en förmåga att vara fruktansvärt heta!

Kommentarer
Postat av: Lina

We are the hottest bitches in town ;)

2007-11-25 @ 16:43:24
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0