Pluggis

Nu hr jag pluggat framför den här burken för länge, eller okej jag har inte bara pluggat.  Det går tyvärr inte framåt ändå, jag har förresten gjort en framsida:) är ganska stolt;P haha.

Nu är det fotbollsgala, ja det skulle ju inte vara fel att någon gång själv vara med där! Jag har inte rakat benen än och vi ska simma i morgon. inte har jag letat på en bekini heller, jag vill inte blota min kropp för alla pojkar i morgon. Jag ska hoppa i vattnet fortare än kvikt simma och sen upp igen:) Det är min plan, en bra plan tycker jag.


 

"pluggis"

Kommentarer
Postat av: Sarah

Efter att ha hört en och annan historia om era hockeypojkar i klassen, skulle jag inte tecka nej till en badstund tillsammans med eran klass ;) Jag har hört att man ska flyta väldigt bra på ett sexpack.

2007-11-12 @ 22:06:29
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0