Plutten

Har nyss pratat med pluttis, min snuttis! Jag måste erkänna att lumpen pojkar är riktigt dryga. Tror inte de var tyst i en minut, herregud pojkar ni borde ha sex oftare;P En sak är iaf säker, jag tycker om den pojken! Och i morgon är sista dagen jag är själv, sista dagen jag behöver vara utan dig så här länge. Jag ska nog flytta in hos dig första veckan du är hemma, kommer aldrig vilja lämna din säng, din sida. Kommer garanterat bli beroende av din närhet, av att ha någon att sova med, bara känslan av trygghet!

Kommentarer
Postat av: Björnar

Hey kallar du mig plutten va? Jag är ju stor och stark som en tjur :p :) fast jag håller med om att lumpare låter jävligt mycket :p :)

2007-11-28 @ 22:20:28
Postat av: Lina

Vad rädd om honom :)

2007-11-29 @ 10:48:57
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0