Pojken!

Nu är min pojk på väg hem! Han är helt klar med lumpen, helt kvar. Jag kan inte riktigt förstå det, han har gjort lumpen sen jag träffade honom. Och nu är jag mer kär än vad jag någonsin har varit i den pojken och han kommer hem till mig! Det är nästan så att man borde gråta av glädje faktist, ett lite problem återstår dock, JAG ÄR SJUK! Inte kul, inte ett dugg kul, jag vill mysa, rulla runt i sängen och skratta hela helgen. För jag tycker om dig plutten!

En annan sak jag har kommit på under min perion som sjul är: Värktableter är ganska dumma igentiligen, de går en att tro att men har blivit bättre och mår bra. Sen helt plötsligt så slutar tableten verka och man tror man ska dö igen. Är det shysst det? Då är man ju inte förbered på att må så dåligt igen, ifs skulle jag nog inte klara mig utan de små tableterna som får en att må så bra. Men lite elakt är det faktist, eller jätte elakt. Nu är jag i en period av dagen när jag mår hyfsat bra, kan sitta upp och nästan konsenterar min. Om några timmar är jag nära att dö igen;P Eller så blir jag frisk! Nätterna är ändå värst, jag låg vaken till 01,30 inatt, somnade och vaknade någon gång på vägen sen vaknade jag 05.45 inatt och hade 38 graders feber mitt i natten, och alla vet väl vad det betyder. Till och med 37 grader är feber på natten. Jag låg vaken för att jag mådde så dåligt till klockan 07,00 och sen somnade jag så skönt och sov ändå tills 10,30. Ja jag gillar att ha feber, jag älskar att ha feber, eller inte.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vännen, jag tycker lite synd om dig som råkar ut för sådan förkylning och elände på den stora dagen. Fortsätt trycka i dig en massa C-vitamin och andra vitaminer. Jag har hört att en viss sats ska innehåll många gynnande grejer. Kanske du kan få hjälp av något med tillfrisknandet ändå ;) HAHA! Nu var jag grov i munnen allt ^^

2007-11-30 @ 16:15:16
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Malin

Hahahahaha det där var mer äkligt Sarah, men om du säger att det fukar så tror jag någon är mer än glad att hjälpa till;P haha

2007-11-30 @ 16:36:16
URL: http://mwikberg.blogg.se
Postat av: Lina

Vad glad jag är för din skull att Björnar är på hemmaplan. Krya på dig nu Vännen (L)

2007-11-30 @ 20:55:31
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0