Projektarbete

Nu har jag skrivit ut och lämnat in mitt projektarbete, ni kan inte förstå hur skönt det är. Det har varit sjukt mycket problem på vägen men nu är det över för iaf 1-2 veckor. Jag har inte ens läst igen mitt resultat på rapporten, men vi får ju tillbaka det igen. Det här är inte den riktiga inlämningen iaf.

Nu måste jag börja plugga till naturkunskapsprovet, jag har inte börjat läst något över huvudtaget och provet är på torsdag. Jag måste ha MVG för att ha en möjlighet att kunna få det i slutbetyg, känns som om jag borde börja plugga. 

På fredag bär det av till Stockholm, först SACO mässan sen ortopeden och sist blir det att träffa Stockholmarna och festa:D Kommer säkert bli toppen skoj. Vi sover i Linas brors lägenhet det kunde verkligen inte ha blivit bättre, så på lördag blir det att shoppa lite och sen åka hem.

Kommentarer
Postat av: Maria

då ses vi på sacomässan då

2007-11-20 @ 20:12:52
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0