Promenad

Nu har jag varit ute och tagit en härlig promenad. Det var ltie kyligt men å andra sidan väldigt friskt. Det kändes uppfriskande och väldigt skönt att röra på sig. Jag måste försöka komma igång igen, mitt knä behöver muskler för att kunna återhämta sig snabbt efter att jag fått veta var felet ligger och vad de tänker göra åt det. Men jag kan inte bygga muskler på många sätt, det gör ont, vad jag är gör så gör det ont. Och när det gör ont ireterrar jag skadan och det blir bara värre. Sjukgymnasten sa " så länge de inte gör ont så forsätt, men så fort du känner smärta, avstå. Ta aldrig värktableter för att kunna träna utan enbart om du inte kan stå ut med smärtan."

Nu är det plugga som gäller, plugga är bra. När man pluggar lär man sig något, precis som när man lever livet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad duktig du är flickalilla. Jag har inte ens börjat med mitt berg av plugg. Du får nog lära mig hur man gör :D

2007-11-02 @ 09:20:05
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0