Rådjur

Jag har helt glömt bort att berätta, när jag åkte hem från träningen igår hände en sak som inte händer så ofta. Haha och nu tror ni det var något spännande men nej du. Det var bara ett rådjur haha, när jag kommer in i Enviken så bara typ några meter från korsvägen står ett rådjur. Inte på vägen men i närheten iaf. Jag blir typ rädd och åker jätte sakta, vi kollar på varandra och så blir han rädd och kutar iväg. precis när han gör rycket och sticker iväg hoppas jag upp i taket, jag blev nog mer rädd än honom kan jag lova. Fråga mig inte varför för det var inte så att jag var nära att köra på honom eller henne det beror ju på. Men det var en naturupplevelse vi får vara med om typ varje vecka;P

Fick reda på för ett tag sen att det inte är någon träning i morgon i skolan heller, tre träningar bara försvann sådär. Elakt mycket elakt, men nu ska ni inte tro att vi har sovmorgon inte. Nej du, vi ska ha teori hela morgon. Så klockan 08,10 hämtar jag upp Elina så beger vi oss till skolan för en teori lektion med fotbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0