Saknar

Jag saknar fotbollen, kunna spela fotboll på riktigt, känna hur pulsen slår snabbare och känna sig taggad. Jag vill ha den känslan, känslan av ett lag, känslan av att vilja vinna, ge allt för att komma ditt.
Och jag saknar dig, saknar din röst och ditt posetiva prat. Ditt skratt, ditt leende när jag är sur, dina kyssar och din varma famn. Jag saknar tryggheten som finns i vissa relationer!

Det här med att bara sitta hemma själv är inte riktigt min grej, jag blir tokig på att inte göra något. Bara sitta hemma, klarar inte ens en dag innan jag går mamma på nerverna;P Och jag har inte ens börjat plugga än, var det inte det den här helgen var till för? Jag skulle börja bli klar med projektarbetet så jag kunde känna mig lugn nästa vecka och specielt nästa helg. Det går sådär.

En rolig sak iaf, nästa vecka på torsdag eller fredag ska jag ringa ner till ortopediska huset för att se om mina papper har kommit fram och så ska jag ställa lite frågor. Det betyder att det bara är två veckor kvar innan jag sitter där ner i Stockholm och är jätte nervös. Jag vill bli bra nu, om de ska in och gräva i mitt knä så gör det NU!



Måste erkänna att jag är lättroad, det här var den fösta bilden jag fick upp på google när jag
sökte på "Jag saknar fotbollen" och så kommer mitt val av bilder forsätta. Jag söker på något
och ska ta med första bilden som kommer upp (om den inte är allt för äklig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0