Sällskap!

Ja, jag hoppas på sällskap i sängen i natt, älskar tryggheten av en annan kropp. Att sova med någon är nog det bästa som finns, Sarah nu förstår jag att du har blivit beroende av Niklas närvaro i sägen. Att du inte kan sova utan han vid din sida, närhet är guld värd.

Jag är ovanligt pigg, jag har drukigt mängder med kaffe och knaprat paperika. Mums säger jag, inte så mycket godis eller mat ifs men det kan vi ta i morgon. Jag lever fortfarande på den bra musiken jag har fått idag haha. Musik ä underbart och man kan verkligen bli glad av den!


Vad charmig bild?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du ser vännen, det går helt enkelt inte att sova utan den där andra kroppen i sängen. Och som du säger, finns det något finare än att få ligga på någon annans bröst, omslingrad runt någon annans kropp och känna att "det är vi två och så kommer det alltid att vara"?
Jag hoppas att du fick din Björnar bredvid dig inatt, för då vet jag att du kommer vakna lycklig idag

2007-11-18 @ 09:51:48
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Lina

När man lever i celibat, lär man sig helt enkelt överleva och hitta på lösningar. Jag säger bara kramkudde, kramtäcke - you name it!

2007-11-18 @ 10:05:55
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0