Sjuk - Grönt te

Jag kännde redan i söndags att det var något på g, igår när jag vaknade hade jag något i halsen och idag har jag ont i halsen. Så nu sitter jag här och dricker grönt te, jag dricker aldrig te. Tycker det smakar pyton men för att vara nyttig tog jag grönt och för att smörja halsen har jag haft mängder med honung! Men ska jag bli sjuk så ska jag bli det nu, annars kommer jag säkerligen vara sjuk när jag får operations tid, det skulle inte förvåna mig ett dug.

Vad kan denna plötsliga sjukdom bero på då? Ja en sak kan jag erkänna, under Stockholms resan var det mycket glest med frukt och grönsaker. Malin Wikberg vetaminer! Och en annan sak som jag inte vill erkänna är väl att mat är en stor fördel omman tillför till kroppen i rätt mängt om man vill vara frisk. Och nyttig mat, det är a och o i detta, så skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0