Sjuk

Jag har inte varit sjuk på jätte länge, och det måste ha varit jätttte längre sen för inte kommer jag ihåg att man mår så här dåligt när man är sjuk. Vaknade klockan 03,00 inatt, kändes som om jag var mer död än levande.Jag var varm, dunkade huvudvärk och jätte ont i halsen, somnade en stund efter många om och men. Vaknade igen vik 05,30 kanske och det var bara värre, gick upp och åt värktableter fick bafucin av mamma för att försöka sova lite till. Vet inte hur länge jag låg vaken innan jag försvan in i drömarnas värld igen.

Nu mår jag en aning bättre, värktableter och te med honung är grejer det. Ska försöka dricka mängder med te och vatten idag och få i min mat, mat är bra och vetaminer! Nu har jag verkligen fått bevis på vad man är tillför, har ätit dåligt de senaste veckona men specielt de senaste dagarna. Och ja nu är jag sjuk, bajs.

Jag har prov idag, om 1½ timme, var inställd på att åka. Började plugga så fort jag hade fått i mig lite te så jag mådde en aning bättre. Men jag får se till att plugga ännu en gång till omprovstillfället. Blev ingen träning idag heller :( Och troligtviss ingen skola i morgon, men jag ska se till att bli frisk så jag kan gå till skolan eller iaf träffa plutten, min ÖVERASKNING ÄR I FARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0