Skolan

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja så jag får åka hem. Nu har jag varit hos syon och valt bort matte C. Det känns bra tror jag iaf, jag kommer sluta tidigt varje dag och ha sovmorgon varje dag det känns däremot inte ett dugg bra. På eftermiddagen kan man iaf plugga men ofta man går upp klockan 06,30 och sätter sig hemma och plugga? Nej inte jag iaf.

Projektarbetet ska in på måndag, förstår ni MÅNDAG! Jag har lite panik och jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp uppsatsen. Det är det som oroar mig, jag har fakta och  har nästan skrivit ner det men hur fan ska jag lägga upp det?

 
Skolan

Kommentarer
Postat av: Lina

Plugga! Plugga! PLUGGA MALIN!

2007-11-12 @ 16:16:36
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag vet att du klarar det Malin!

2007-11-12 @ 19:36:37
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Karin

IIiiih, kämpa på vännen!

2007-11-12 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0