Skolan

Just kommit hem från skolan och fråga mig inte varför jag var där. Jag har nämligen inte hat en enda lektion idag Åkte in till träningen för att vissa att jag var där, det uppskatas alltid. Och ännu en gång fick jag höra att det är menisken i iknät, de kände och pratade. Min målvakts träningare har nämligen också haft problem med menisken, och om han kan komma tillbaka så varför skulle inte jag kunna? Målvakter har ju sin top i 27 års ålder, vi behöver mängder med erfarenheter.

jag har redan jätte ont i händerna efter de dumma kryckorna, om man inte skulle få ont skulle jag kunna använda de för att göra knät bättre men det för ju ont.

Nu ska jag börja fixa allt inför imorgon så slipper jag ikväll, ska ringa till Lina senare med. Behöver nog låna lite plats i hennes väska, men jag ska inte ha så mycket med mig. Men en del andra saker som ska fixas och sen ska jag plugga lite också har jag tänkt. Men känner jag mig rätt så kommer nog soffan användas en del haha.

Nej men jag ska ta tag i det här, bara för att jag har ont och allt känns hopplöst behöver man faktist inte deppa ihop. Det finns massa saker som behövs göras och som man kan göra, som att börja sticka;P Det var Evas ide igår, hon kom på en del saker faktist. Och träna överkroppen kan jag faktist fortfarande göra så nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0