Snö

Skit, jag kan inte fatta att det finns så mycket snö. Det är nästan så att vi är insnöade här. Jag har skotat två gånger idag men det tar aldrig slut, och det är helt sjukt mycket. Nog för att jag är sjuk och väldigt seg och tröt men det borde inte ta en halvtimme att skota uppfarten. Och nej jag är inte klar än, mamma kommer hem om kanske 40 min och det går inte ens att komma in med bilen haha. det är iaf mycket bättre nu än förut, har gjort så man kommer in till dörren och nästan in med bilen, ska bara se till att man slipper drunkna innan man kommer ur bilen;P  

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar haj på detta med snöskottning. På Verktäktsvägen 2 finns det massor att roa sig med - Välkommen :)

2007-11-29 @ 18:48:14
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0