Sova länge, vad är det?

Den som tror att jag skulle sova länge hade fel, jag vaknade före kl 9  började fundera på var i hela skogen jag gjorde vaken nu. Men min kropp ville inte sova längre precis som den inte ville gå och lägga sig igår. Kl var 11 när alla övergav mig och jag insåg att det inte fanns något annat att göra än att lägga sig i sängen, kl 11 hade vi ju knappt början komma igång kvällarna före, eller okej vi var nog redan på topp;P Jag roade mig med att måla naglarna i sängen, olika förger desutom. Allt för att ha något att göra och komma på vilken färg jag igentligen ville ha. Mm vissa är lättroade, men det är mycket lättare att ha roligt då.

Jag är en aning piggare i huvudet nu, de mesta står still och det är vi glada för. Till och med Kents hus gungade, och det brukar inte lova gott;P Lite senare när jag börjat vakna mer och ätit massor av mat ska jag berätta lite om själva resan med, nu känner jag att varken huvudet eller fingrarna är riktigt med på den ideén.

Idag, ja idag måste jag börja bli duktig igen. Även om jag lungt skulle behöva en vecka med massa mat och vatten serverat i sägen så måste man ta tag i saker och ting. Jag ska plugga, jag måste plugga projektargetet måste börja se ut som ett projektarbete, måste skriva ny projektplan som vanligt och loggboken ska in på måndag. Ska även försöka packa upp och låta mitt rum se någolunda ut, alltså lite lätt städning. Men jag ska ta det lungt, mycket lungt pojkar och flickor.



Kommentarer
Postat av: Lina

Kom igen Kompis! Plugga på ett och två. I morgon ska vi plugga genensamt - novellen du vet! :) Best!

2007-11-01 @ 14:12:42
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0