Stockholm - Sacomässan - Ortopeden - magnetrönken

Blev uppstigning klockan 05,00 ganska jobbigt måste jag erkänna men det var helt klart värt det. En trevlig men långsam resa till Stockholm med buss, vi hade trevligt faktist. Eller hur tjejer? Även om jag blev lite jobbig;P Själva sacomässan gillade jag. Det fanns jätte mycket att kolla på, trevliga människor och massa grattis saker haha. Fått lite mer kött på benen iaf. Jag och Madde var jätte bra på det där!

Sen började jag och Lina springa runt i stockholm för att hitta till Drottningatan 99,det tog lite tid och vi hade brottom men vi han faktist. Fyra min innan jag hade tiden haha. Läkaren var jätte snäll, han skrev ner allt och bad mig till och med att klä av mig;P haha. Nej men han var riktig duktig. Han böjde knät åt alla sätt som inte går att böja det, det knakade och klickade som fan. OOOOONT, sen fick jag klä på mig igen och han satt sig på sin stol och sa " jag kan utläsa två att du har två skador i knät utav undersökningen jag gjort, korsbandet är troligtviss av och menisken är skadad." Jag fick panik, men han förklarade allt om operation och hur ofta de gjorde det och sa att han skulle se till att jag skulle kunna komma tillbaka till fotbollen igen. Han kollade mitt hjärta och blodtryck så han var säker på att jag fick genomföra operationen. Blev uppskickad på magnetrönken på en gång, läkaren ska få bilderna om en vecka och sen hoppas jag på en snabb tid till operation. Allt gick bra tack vara Linas sällskap och stöd, allt tack vara Lina.

Så nu är det bara att ta de lugnt och inte göra saken värre, hoppas på operation inom en månad iaf. Sen är jag tillbaka och ska bli bättre än någonsin:) Se upp folk här kommer jag:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Like you!

2007-11-25 @ 16:47:38
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0