Tisdag

Det har varit en lite skum dag idag, vet inte riktigt varför men skum har den varit. Började med sovmorgon till 08,00. Begav mig till skolan för att ha engelska, efter det skulle vi haft svenska redovissning men det var konstigt men sant inställd. Så vi övertalade våran tränare att få träna lite tidigare. Vi spenderade en timme på gymmet, cyklade stretchade, pratade och körde ytterst lite styrka. Men det var trevligt iaf, och det var ju tur iaf.

Kom hem tidigt idag med, så jag har hunit plugga en del iaf. så ja har kommit lite längre iaf, men är fortfarande fruktansvärt långt kvar och jag har 1½ vecka på mig. Börjar starkt tveka på om jag kommer hinna, kanske borde fråga om jag kan få lite extra tid. Men det tror jag aldrig kan kommer att få. Jag skulle ju vara ute i tid med det här, jag var ute i god tid. Kunde ha varit klar med allt nu om det hade gått inligt planerna, men det är väl så här när man är naiv.

Jag har träning snart, känns som om jag har väntat i evigheter. Den börjar inte förens 19,30-21,30, hur kan man lägga en träning så sent? Jag hinner ju somna innan jag ska iväg, jätte jobbigt att vänta så här länge verkligen. Bättre att ha träningen klockan 17,00 så har man det gjort sen. Hinner man vara hemma och slappna av ett tag, det gör man inte nu. Men jag är glad att jag får träna så jag ska bara vara glad!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas att träningen gick bra :)

2007-11-06 @ 19:34:39
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Vadå, menar du att det inte går att träna samtidigt som man sover? Jag känner mig alltid som en zoombie vid mina tränignstillfällen Stumpan ;)

2007-11-06 @ 21:04:44
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Lina

Nu är det du som är tråkig. Uppdatering, tack! ;)

2007-11-07 @ 17:34:11
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0