Tisdag

Jag vad är mina planer för dagen? Jag är ledig och det är härligt, jag har börjat plocka ihop lite saker som ligger utsprida över hela huset. Myst med katten, vi har pratat om levet och så;P Nej men jag ska vara snäll mot mamma nu när det bara är hon och jag hemma. Tänkte dammsuga mitt rum så jag tar resten av huset med! Sen blir det lite mer små plock, handla lite mat och plugga.

Jag och min blivande pojkvän (Lina se jag skrev blivande pojkvän) hade ett mycket mysigt samtal via tel igår. Det är väldigt svårt att inte tycka om den killen med hela sitt hjärna. Han får mig att le åt saker som jag aldrig trodde jag skulle le åt, han får mina tårar att sluta rinna även om jag inte ser något ljus i världen. Han står vid min sida och säger att han kommer stå kvar så länge jag behöver honom, att jag aldrig är själv igenom detta. Han får mig att le, le åt saker jag aldrig trodde jag skulle le åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0