Börjar komma igång igen.

Jag har varit duktig att tränat idag, och hör på detta. De kännes bra och kul,kanske börjar lusten smyga sig tillbaka igen. Jag hoppas iaf det, jag har tappat allt jag någonsin har haft. Men nu är jag på G igen och nu ska jag bli seriös igen. Köra gym tisdag, onsdag, torsdag och en gång i helgen kanske. Ska testa lite med benen se vad knät säger, vet att jag inte kommer palla men värt ett försök. Bara att börja om på ruta ett och köra helt utan vikter, inte ett dug  kul men vad gör man inte? Har bestämt mig för att börja träna fotbollen så fort vi kommer in, känns säkrare inne och jag tänker inte vänta längre. Jag vill börja nu! Är iaf väldigt sugen, vill komma igång.

image21


image22

Jag är på väg mot detta resultat!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bring it on Babe ;)

2007-10-15 @ 15:09:21
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0