Det blir bättre

Pratade precis med Bjönar, han mår lite bättre idag och det gör mig gladare. Det känns lättare om du är mår bättre. Du gör mig glad och är du inte glad har jag väldigt svårt att vara glad. Hoppas du får en så bra veckan man kan ha i skogen:)

Nu hade jag tänker fixa mina naglar för första gången på länge, måste ju vara fin någon gång i livet. Sen kommer de jobbiga, plugga, plugga och åter igen plugga. Borde städa mitt rum med, en storstädning är presis vad som skulle behövas. Tömma allt och kolla vad jag har för skit, och städa varje lite vrå. Men när man städar så djupt kommer även minnen fram, kan vara positivt men oftast negativt. Men min första utmaning blir händerna, sen plugga. Sen får vi se vad som hinne med, alltid skönt när man är klar.

Vissa personer får mig att må en smula bättre även om livet går tungt just nu.

image23

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Visst är det skönt med människor som muntrar upp fast man känner sig nere. det finns lite ljus trots allt:)

2007-10-15 @ 17:47:06
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0