Det var ett tag sen nu.

Nu var det ett tag sen jag skrev något, men ska jag vara ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva. Jag känner att jag borde få panik över projektarbetet snart. Första inlämningen är nämligen vecka 47 och det är 43 nu. Och det är ett lov där imellan, riga resa. Usch vilken panik jag borde ha, men jag orkar faktist inte ha någon panik än. Jag har inte ens en ide, vad är det jag ska göra igentligen? Jag har inte ens en ide, hur bra är det? Är det ens likt mig? Nej det är det faktist inte.

Vi har haft vollyboll tunering idag, okej vi suger verkligen. Men vi hade nästan kul iaf, dagen i helhet tycker jag var trevlig. Har kommit på lite bättre tankar igenom att umgås med er tjejer. Även om jag knappt spelade så känns det bra. Jo jag har förbanat ont nu, men det var det fan värt.

Jag ska bli posetiv igen, riktigt posetiv. Jag har ifs religon sakerna i skolan och har redovissning imorgon. Inte så bra planerat, men det kommer gå bra iaf. Sen är det samhällskunskaps diskution och jag vet inte riktigt vad vi ska diskutera. Men det kommer gå bra, det gör det alltid.

Riga på måndag, kommer bli skoj. Se om vi kommer hem medlivet i behåll men det ska nog inte bli några problem. Tur att det är några dagar lov efter det så vi kan vila upp oss. Och plugga det är något som måste göras också. Lov kommer bli både skönt och roligt:)




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ska till Riga! Vi ska till Riga! VI SKA TILL RIGA! :D Flytväst på, let's go!

2007-10-26 @ 19:03:05
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0