Du betyder

Du betyder jätte mycket för mig och jag har haft en helt underbar tid tillsammans med dig. Du har hjälpt mig att få en mer positiv syn på livet, konsten att se allt från en annan vinkel. Vi har gjort en hel del roliga och mysiga saker tillsammans, resan hem från kungsängen;) Det kommer jag aldrig glöma, alla gånger jag har blivit små sur och du gjort mig på toppen humör igen:D Alla pizzor som fått mig tjock;P Jag skulle kunna hålla på hur länge som helt, och jag kan inte komma på något negativt. Du har gjort min vardag mer posetiv och lättare att hantera, det sättet du lever ditt liv på har gjort ett starkt intryck på mig. Jag beundrar dig för att du vågar vara så öppen, stå för vem du är och hur du är mer än vad andra gör. Jag är feg och bryr mig på tok för mycket om vad andra tycker, men du har fått mig att ändra på det en aning. 

Du är omtyckt


Kommentarer
Postat av: Björnar

Det har vart underbart att få vara med dig! Ta med dig det bra av vårt förhållande nu och lev livet! Ta dagen som den kommer och njut av allt du kan njuta av! Se till att ha det helt bäst bara!

2007-10-13 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0