En bra dag!

Jag vaknade före 8 och kunde inte somna om. Jag hade en bra känsla i magen men ville inte gå upp ur sängen. Gick och myste med mamma i hennen säng istället:)
Dagen kommer vara full med äventyr, jag känner på mig att det kommer bli en bra dag. Ska göra mig i ordning nu för att sen ta min bil till Lina, den ska få bo där över dagen/natten. Andreas hämtar mig, ska till Madde och lämna lite saker. Sen blir det borlänge nästan och göra slingor på Andreas. Mot eftermiddagen börjar äventyret, kattas födelsedags kalas, börjar med en kinapning och ett äventyr hon inte har en aning om vad som känner att hända. Sen ska vi komma i party stämming för att gå på etage:D En helt eftermiddag/kväll med tjejerna, de kommer bli toppen:D

Grattis Katarina!

image28

Kommentarer
Postat av: Lina

PAAAAAAAAAAARTY :D Bring it on Babes

2007-10-20 @ 16:39:19
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: DiscoKjell

Jag önskar att jag var din mamma, att få en chans att mysa med dig!

2007-10-24 @ 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0