Fredag

Idag har jag ringt en massa folk för att få någon ordning på det här. Jag har fått en tid nu iaf, 23 nov i stockholm. Mitt enda problem är bara att vi är på sakomässan då, det är inte bra. Men ska prata med de i skolan, se om jag hinner vara med ett tag iaf. Får ju gratis resa ner iaf haha. Önskar att de kunde ha varit lite närmare, men en 5 veckor går väl fort antar jag. Det är till och med en idrottsläkare som bara håller på med knän så han borde ju vara bra. Nu ska jag bara fixa någon som kan följa med mig ner och hur jag kommer hem. Men det löser sig alltid.

Dagen har varit seg, väldigt seg. Jag håller på å somnar redan nu, kl är 19,00 man borde inte vara tröt. var är världen på väg ;P

Imorgon är det en stor dag, Katarina fyller hela 18 år, ÄNTLIGEN;P
Vi ska ut på äventyr på eftermiddagen, sen blir det festligheter på etage. Det kommer bli skoj, det känner jag på mig. Vi har väldigt bra planer så de kan inte bli annat än bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0