Han är cool 2

Nu kommer de efterlängtande bilderna på min coola pojkvän;P Kanske bara jag som har längtat efter de, eller? Jag tycker iaf att det finns en hel del coolt i det där med lumpen. Okej jag är ganska tröt på lumpen pratat men lite mysigt är det ändå. De sliter varje dag, går upp jätte tidigt, sover utomhus i alla väder (ibland). Så lite coolt är det iaf, om jag får säga min åsikt. Sen är han bara hemma på helgerna, ibland inte ens varje helg. Jo visst, jag är inte så glad över det varje dag, men det finns en charm i det. Få ligga ensam i min stora säng och tänka på honom, tänka på hur mysigt de ska bli när han kommer hem. Åka till tågstationen varje söndag, pussa på honom en massa och sen lämna över honom till lumpen igen. Okej skulle han just ha rycktin skulle jag haft en helt annan åsikt, men nu är han ju snart klar :D. Det kommer bli som en helt annan sak, ett helt nytt förhållande när han kommer hem. Då blir de inte tråkigt iaf, ett nytt förhållande med samma kille efter 6 månader. ;P  

image14
Min pokvän Bjönar, vadå stolt flickvän!

Kommentarer
Postat av: Katie

Meh, stackarn! Alldeles lortig och dessutom är han beväpnad. Han måste du passa dig för, Malin!

2007-10-08 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0