Hemma idag

Inte likt mig att stanna hemma från skolan, jag vet. Inte alls likt mig, men någon gång måste ju vara den första.
Jag har j*vligt, f*rbanat, piiiiiippp ont i mitt knä, det känns otroligt värdelöst att åka till skolan och pina sig själv när man bara har en värdelös lektion, och stå ut med följderna av det. Ännu en natt med sömn problem för att man äger ett knä som värker mer än någon sin. Gud låt mig sova! 

Jag ska iaf plugga idag, en massa. Eller ja det är min plan iaf. Har gjort mitt nya tränings program till den dagen jag har tagit tag i mitt liv och börjat rycka upp mig lite. Har skrivit in de tråkiga nyhterna i träningsdagboken och pratat med tränare Peter. Nu ska jag göra klart naturkunskaps frågorna och läsa igenom sidorna, matten går det sådär med. Jag BEHÖVER HJÄLP, kan man nog lugnt säga. Projektplanen kommer då bli dagens utmaning, och jag ska göra den, Malin lova dig själv det. GÖR DEN, annars måste jag ju göra den i helgen och vill jag det? Nej just det, så ta dig samman, ät en banan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du gjorde helt rätt i att stanna hemma. Som sagt, Ann-Therese förvirrar mer än hon lär ut! Hoppas att knät inte gör allt för ont <3

2007-10-05 @ 10:19:55
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0