Hösten

Hösten är en riktigt mysig årstid, har nog aldrig tänkt på det förut. Men ta min morgon som ett exempel, vaknar i en varm och mysig säng (visst kunde gärna ha sovit några timmar till) med en underbar varm kropp brevid sig. Få mysa ett lite tag innan man måste skynda sig upp. Går ut i den underbara natruen med så otoligt många underbart fina färger. Du blir helt omsluten av dessa färger och den kalla luften som slår emot dig, men den är frisk. Skön morgon lufs som är helt lagomt kall. Det känslan jag hade i magen då var helt otolig, få sitta i bilen med dig vid min sida. Du gör mig helt sjukt glad!

Gårdagen blev inte som planerat, eller om jag ens hade så mycket planerat. Inte som jag hade tänkte iaf. Men den fick en otoligt bra slut, du tänkte det, du tänkte säga det. Och det räcker så otoligt mycket för mig, bara att veta att du tänker tanken gör mig helt varm inombords. Tanken på att få höra det, få höra det av dig. Blir helt varm och pirrig bara jag tänker på det:D

image10

image11
Höst mys, du får mig att le.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en bra lördag! :)

2007-10-06 @ 10:41:50
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Lina

Söt du är Malin. Var rädd om Björnar!

2007-10-06 @ 14:00:38
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Vad mysig du är Malin. Blir glad av att läsa att du är så glad! Håll hårt i kärlekspojken :)

2007-10-07 @ 13:03:19
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0