Jag är lite duktig ändå

Jag har pluggat idag, inte så mycket som jag borde kanske men jag har pluggat. Har gjort alla naturkunskaps frågor, övat på talet och hjälpt mamma med massor av saker. Jag ska ta och läsa sidorna i naturkunskapsboken med och se börja på projektplanen iaf.

I morgon kommer min sötaste hem, och tanken på det får mig att le. Jag blir på lite bättre humör än vad jag är, och nästa veckan kommer han hem på onsdag:D Hur härligt låter inte det? Jag ska på dop på lördag, min kusin har fått en lite pojk som ska döpas till kevin:D hur gulligt är inte det? Helgen kommer nog bestå av en film kväll hos Nilsson på lördag kväll med. Det låter iaf som väldigt mysiga planer :) och mys, det är väl det vi vill ha på hösten?

image6
Mysigt med dop

image7

Riktigt höst mys:D

Kommentarer
Postat av: Karin S

Heie, kul värre att du skaffat en blogg:D
BTW så verkar den hör hösten bli en utav de bättre!
<<<3

2007-10-04 @ 20:36:47
Postat av: Karin S

Heie, kul värre att du skaffat en blogg:D
BTW så verkar den hör hösten bli en utav de bättre!
<<<3

2007-10-04 @ 20:36:59
Postat av: Jeanette Krafft

Hejsan!

Döm min förvåning när jag ser ett av mina foton, dopfotot har jag tagit. Vet inte om det har hämtas från min sida, skulle vara roligt att få reda på var du hittade den.

Mv. Jeanette Krafft

2010-03-19 @ 21:53:42
URL: http://www.hopi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0