Jag vill inte

Fick brev från sjukhuset igår, minst 2 månader eller mera. Tror de seriöst att jag ska gå och ha jätte ont och inte kunna sova i 2 månader? Mina betyg är så körda, jag måste verkligen kontakta någon och se hur detta blir med mina betyg, om jag ska få lov att vänta kommer jag inte kunna träna på resten av 3an.
Vem ska man vända sig till? Vem ska jag ringa och fråga, tjata på? Jag kan ringa till ortopedmottagningen, men där får man bara prata med en sköterska som inte har något alls med saken att göra. Man skäller alltid ut fel personer, alltid. Och nej, de kan inte göra något. Men vem ska då hjälpa mig? Min framtid står på spel här, mina betyg går på detta, min fotbolls hmm "kariär" står på spel. Jag har inget liv utan att få träna, varför kan de inte bara förstår de. Hur svårt kan det vara, jag behöver inte komma in till en ortoped, hur många har inte redan kollat på mig? Fixa mig en magnetrönken så får vi alla veta vad felet är. Ja jag är arg, eller nej jag är ledsen, besviken och har ingen aning om vad jag ska göra. Vill bara lägga ner allt och stanna i sängen resten av mitt liv tills världen har vaknat och gör något åt mitt liv. Men jag vet att det inte går till så, man måste kämpa, tjata och kämpa för att få något här i livet. Men jag vill inte längre!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ring och tjata och skäll lite. Brukar kunna hjälpa ibland. Lycka till.

2007-10-10 @ 21:47:19
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Sarah

Vännen. Det bästa är kanske att ringa och tjata på dem. Skrika lite så de förstår. Det värsta är att du godtar det hela och låter det vara. Tjata på dem Malin!

2007-10-11 @ 08:50:17
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Maria

Sådant är livet ibland. Finns folk som är ligger på dödsbädden och du klagar över någonting sådant.. Tycker du inte själv att dessa folk kommer före? Finns privatkliniker att besöka annars.

2007-10-11 @ 17:44:12
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: madde

hej malin fu förstår att det är drugt men du jag ska fråga elina igen om hennes mamma kunde ta dig till en magnetrönken. kämpa på malin!

2007-10-11 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0