Kl 12,00

Nu är det inte långt kvar, kl 12,00 i morgon går bilen från Nilsson. Det kommer blir toppen tjejer, träffa lite nytt folk och göra något annat som omväxling. Jag har börjat packa, men idag är det ingen packar dag. Det är inte ett dugg roligt idag, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig om jag ska vara ärlig. Måste raka benen innan jag börjar testa alla altenativ som finns, och raka benen det är riktigt jobbigt måste jag säga. Jag gillar det inte, JÄTTE tråkigt.

När vi kommer hem så har fotbolls träningarna börjat. Och gissa vem som längtar tills dess. Om du gissade på mig så har du rätt. Om jag inte har fel så var det på torsdag eller i helgen som de är träning. Och jag vill ha den dagen nu:D
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Och har man inte rakat benen sedan sommaren, som mig i princip, så har man mycket jobb framför sig ^^

2007-10-28 @ 20:04:35
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0