Måndag

Ännu en måndag, undra hur många måndagar jag har levt igentligen. Ganska många tror jag, nej nu tänker jag för mycket igen.
Jag har iaf varit duktig och pluggat, Lina blev tröt på mig men jag är ju bara duktig eller hur? Jag försökte bara plugga  in massa dumma saker. Vi har käkat nyttigt och varit glada och arga. Varit sociala med grannen Micke, iaf jag och det var mycket trevligt. Sen åkte jag och min vita pärla ner till klubbhuset för att medverka på fotbollsmöte. Det var intressant, och verkar bra. Men eftersom jag inte kan vara med så känns det fruktansvärt surt. Jag tycker att det är så kul, inomhuscuper och hela stämningen att vara med i ett lag. Tycker de verkar bra iaf, kanske kan vara med och träna lite om jag har tur.

image15
Fotboll är livet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Stumpna, tack för plugghjälpen - den var toppen! :) BMW kan slänga sig i väggen, här kommer Vita Pärlan!

2007-10-10 @ 08:19:15
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0