Måndag

Nu har jag löst en del problem under dagen. Jag kommer hinna vara på sakomässan ett tag innan jag måste springa till ortopeden. Och det gick t-bana aldeles utan för mässan. Så det kommer lösa sig utmärkt och det är väldigt skönt. Har även hunit med ett projektarbetsmöte, så nu har jag lite mer koll känner jag. Men måste komma igång nu, tiden börjar rinna iväg. Tiden går fruktansvärt fort, jag måste nog börja spring om jag ska hinna med.

När jag kom hem från skolan var jag ut på en promenad, en härlig frisk promenad i det härliga vädret. Min hjärna behövde det, jag behövde det verkligen. Inte sovit mycket inatt, kunde bara inte, vred och vände mig men allt snurrade i huvudet. Efter promenaden gjorde susen, mitt knä tycket inte riktigt om det. Men utan promenader är mina benmuskler borta inom kort tid. Jag behöver promenader helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Hans

Jag tar gärna en promenad med dig sexy. Tro mig jag är bäst på att få små flickor på andra tankar ;)

2007-10-24 @ 14:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0