Ny vecka

Ännu en vecka har gått, nya problem, nya lösningar och nya minnen. Veckan var sådär, ingen höjdare dirket. varit allmänt  ner och skaffat mig fler problem. Men de löste sig i slutet av veckan i början av helgen, nu känns de en aning bättre, lite konstigt ja men verkligheten börjar gå ni i mitt huvud. 

Helgen var väl helt okej till en början, var hemma hela fredagen. Kändes ´konsigt att vara själv en fredag, men jag behövde det. Lördagen började bra, besökte lina för att lämna lite saker innan jag begav mig till borlänge för att göra slingor på Andreas. Och jag måste erkänna att jag är riktigt bra, jag tycker iaf att det blev bra. Fick mat och träffa hans föräldrar, det var riktigt länge sen. Sen begav vi oss lite katta för att kinapa henne:D Eftersom hon var sjuk blev de lite lugnare än väntat. Men vi hade det jätte trevligt, middagen var skoj och förfesten var toppen! Jag mådde lite dåligt där ett tag så var inte så sugen på krogen och jag blev inte kvar där inne så länge. Resten är historia. Sov gott hemma hos Lina iaf, och vaknade av att hon ville ha sällskap vid frukosten. Då var det bra att palla dig upp men efter frukosten var sängen MIN och tv med:D Lina jobbade och jag halvsov och kollade på tv:D Mysigt. var iaf snäll och åkte ner och gav henne sällskap efter ett tag:) Vi mysite med en varsin kebbab senare på kvällen! 

Konstig men lyckad helg! 

image29


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kebab? USSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSH flickor, USSSH!

2007-10-22 @ 14:48:00
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Lina

Tack för en trevlig helg

2007-10-24 @ 13:57:46
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Kenneth

Hey Sexy. Önskar att Isbjörnen var du, så jag kunde få möjlighet att ligga uppepå och värma dig Stumpan

2007-10-24 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0