Ortoped

Jag fick tag på ortopeden idag, hon skulle göra vad hn kunde för att få in mig snabbare. De kommer ringa när de får en avbokning, kan vara med väldigt kortvarsel men det är de värt. Ska ringa till väntetidskansliet i morgon och se om jag kan komma till stockholm snabbare. Jag hoppas verkligen att det löser sig nu, nu när jag äntligen har samlat krafter och ringt och tjatat.

Pratade med Bjönar precis, känns bra att vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Du är en otroligt bra kille. Allt kommer att bli bra, så småning om så kommer allt att bli bra. Jag kanske missar världens chans, med en underbar kille men ibland måste man ta den chansen för att¨få ordnig på sitt eget liv.

image27
Nu är jag på rätt väg igen!

Kommentarer
Postat av: Björnar

Du kan prata om allt med mig malin, det vet du. En sak i taget, det är en grund regel i strid. Nu är det ditt liv som ska fixas innan du tar tag i något annat. Fortsätt kämpa! Det har du igen i framtiden!

2007-10-18 @ 21:51:39
Postat av: Sarah

Måste säga att jag håller med Björnar i inlägget ovan. Det allra viktigaste är att i första ta hand om sig själv, och klara upp saker. Sedan är det glädjande att höra att ni kan prata med varandra om allt. Det kallar jag förmåga att tycka om varandra, fast man kanske inte alltid är på förhållandestadiet. Fint av er!

2007-10-18 @ 22:49:44
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Andreas

You go girl!

2007-10-19 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0