Saknar rubrik

Jag är arg, och så har jag gått och blivit sur med. Typiskt tjejer eller vad? Jag är verkligen en typisk tjej, jag äger ett humör som borde vara förbjudet att äga, jag borde mist sagt bli inlåst för att jag äger mitt dumma, outhärdliga humör. Det borde inte finnas någon som står ut med mig för jag är hopplös, totalt hopplös. Mitt humör är som en storm (okej dålig jämförelse) men ena sekunden är jag jätte glad och snäll, andra är jag en total idiot som är sur på alla för inget. Okej min poäng är att jag har ett humör som jag själv inte står ut med. Stackars människor runt omkring mig.

Sen har man skaffat sig en pojkvänn som hela tiden får en på bra humör, det betyder att jag inte ens kan använda min sur taktik. Jag kan inte gå och vara sur för att de ska kännas bättre längre, utan nu måste jag gå och känna mig dum och konstig istället. Jag är helt enkelt en hopplös tjej, så som alla andra tjejer.

image9
Men nog är vi snygga iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0